2 ay sonra ki kendime;


Gecenin 1'i ve sen hala çalışıyorsun. Çok şeyden vazgeçtin, kendini yordun, EMEK VERDİN.
Şimdi aklındakileri gerçekleştireceksin. Tek tek..
Hayat sadece çalışıp para kazanmaktan ibaret değil. Öğrenecek çok şeyimiz var. Ve hayat sandığımız kadar uzun değil. ACELE ET TURUNCU ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR.
Bütün hayatım ders çalışmakla geçti benim. Tabi ki gezdim tozdum eğlendim. Ama hayatım ders çalışmaktan ibaretti. Ailem bu konuda yetersizdi. Kitap bile okumak vicdan azabımı çektiriyordu. Ders dışında yaptığım her şey yanlış gibiydi. Ve bu yaşıma kadar (bu çok üzücü) hiçbir hobim olmadı. İşte tam da bu yüzden hemen sınava girip çıkmak istiyorum. Çıktığım gibi yapacağım ilk iş kesinlikle kitaplarımı atmak olacak vee başlasın hobiler. Bir an bile durmak istemiyorum mesela gitar çalmak istiyorum, yabancı dil öğrenmek istiyorum, resim çizmek istiyorum, yeni şeyler öğrenmek istiyorum. Kendime bir şeyler katmayı çok istiyorum ben. Ama her şeyden önce iyi bir üniversite de diyetisyenlik okumak istiyorum. Yıllardır verdiğim emeğin boşa gitmesinden fazlasıyla korkuyorum. Ailemi mahcup etmekten fazlasıyla korkuyorum. Kendi ayaklarım üstünde durmak istiyorum. Aslında istemek de denemez. Buna mecburum ben. Çünkü kimsem yok artık kimsenin sorumluluğu altına giremem. Kimseye bu yükü yükleyemem. Önümde koskoca bir hayat ve ben şuan bu hayatın temellerini atıyorum. Durmak yok yola devam tabi ki. Ne olursa olsun başıma ne gelirse gelsin durmamam gerektiğini öğrendim ben. Çok şey öğrendim aslında. Yaşayarak öğrendim. Çok şey yaşadım ve çok şey öğretti bana bunlar. İşte tam da böyle bakarsak başımıza gelenlere her şey kolay olacaktır. Sorunlarımızı biz büyütüyoruz aslında. İyi tarafından bakmayı bilmiyoruz çünkü. Babam bana hep "Dertsiz başına dert ediniyorsun" derdi. Ah babam görseydin keşke şu güçlü duruşumu.
Kızın artık aciz değil güçsüz değil. Çünkü arkamda ki dağı kaybettim ben. Sen gittin ya baba dağım yerle bir oldu ya hani. Ben dağ oldum işte hem kendime hem anneme hem aileme. Tam da istediğin gibiyim. Öğrettiğin her şey için teşekkür ederim <3
Şimdi içimi döktüğüme göre ders çalışmaya devam edebilirim. 


Yorumlar